Treningi EMS to jedna z nowości w branży fitness, która wzbudza bardzo duże zainteresowanie. Sprawdź, jak łatwo założyć własne studio!

Znalezienie pomysłu na biznes nie musi być skomplikowane. Wystarczy sięgnąć po sprawdzone rozwiązania, aby zacząć zarabiać. Doskonałym wyborem dla osób zainteresowanych branża fitness jest franczyza EMS. Czym dokładnie wyróżniają się treningi EMS? Dlaczego warto zainwestować w sprzęt do ich prowadzenia?

Na czym polegają treningi EMS?

EMS, czyli Electrical Muscle Stimulation to rodzaj treningów wykorzystujących elektrostymulację mięśniową. To jedna z najnowocześniejszych form treningów, które cechują się bardzo wysoką efektywnością dzięki wykorzystaniu sprzętu emitującego impulsy elektryczne.

Impulsy generowane przez sprzęt służący do treningów EMS nasilają pracę mięśni. Powodują, że kurczą się i rozkurczają znacznie szybciej i intensywniej, co przekłada się na większą efektywność ćwiczeń fizycznych wykonywanych w ramach EMS.

Do prowadzenia treningów EMS wykorzystuje się specjalistyczny sprzęt – stacje treningowe, które łączone są przewodami ze strojami do prowadzenia treningów. Zamontowane w nich elektrody przewodzą wtedy impulsy elektryczne i potrzebne do zwiększenia efektywności ćwiczeń fizycznych.

Treningi EMS powinny być prowadzone pod okiem trenera indywidualnego, który został przeszkolony w zakresie obsług stacji treningowych. Dzięki temu może on dopasować właściwy program ćwiczeń do potrzeb trenującej osoby i jednocześnie motywować ja i monitorować jej wyniki.

Franczyza EMS – sprawdzony sposób na biznes

Aby zacząć biznes w branży fitness i oferować treningi elektrostymulacji mięśniowej, warto zdecydować się na ofertę jak franczyza EMS. Jest to obecnie jedna z najprostszych metod, aby rozpocząć swój biznes w branży.

Franczyza EMS to rodzaj formy współpracy franczyzowej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje do dyspozycji niezbędne wyposażenie do powadzenia treningów EMS w zamian za systematyczne wpłaty do franczyzodawcy. Dodatkowo otrzymuje on również niezbędne know-how, czyli wiedzę do prowadzenia biznesu w tej branży, może sygnować swój klub znaną marką oraz korzystać z opracowanych metod marketingowych wspomagających promocję.

Poprzez franczyzę EMS można zatem znacznie łatwiej rozpocząć działalność w branży fitness i oferować obsługę w ramach treningów elektrostymulacji mięśniowej. Taka forma współpracy redukuje koszty oraz ryzyko, co powoduje, że wejście do branży staje się jeszcze prostsze oraz nie wymaga angażowania tak dużych sum, by założyć dobrze prosperujący biznes.