Sprzedaż może odbywać się nie tylko w punkcie stacjonarnym. Aby ułatwić transakcje poza firmą, wykorzystuje się specjalne systemy mobilne.

Wiele firm zasadza swoją działalność na sprzedaży bezpośrednio u klienta. Przedstawiciele handlowi, farmaceutyczni, medyczni, sprzedawcy terenowi – to osoby, które prowadzą transakcje poza punktem stacjonarnej działalności firmy. Aby ich praca była łatwiejsza, wykorzystuje się obecnie specjalistyczne oprogramowanie mobilne, w tym mobilne systemy sprzedaży IT Center. Jak działają mobilne systemy sprzedażowe? Jakie są główne korzyści z ich stosowania?

Mobilny system sprzedaży – co oferuje?

Systemy sprzedaży umożliwiają firmom efektywne prowadzenie sprzedaży także poza swoimi punktami stacjonarnymi. Systemy tego typu działają na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, wykorzystując w tym celu wspólną bazę danych oraz zestaw narzędzi umożliwiających prowadzenie czynności sprzedażowych oraz obsługę klienta.

Za pomocą systemów jak mobilne systemy sprzedaży IT Center pracownicy terenowi mogą zatem łatwo prowadzić swoje codzienne obowiązki, między innymi:

  • przygotowywać oferty
  • składać zamówienia
  • wystawiać dokumenty sprzedażowe
  • uzyskać informacje o kliencie
  • planować wizyty w terenie
  • zapisywać informacje z wizyt

Mobilne systemy sprzedaży mogą także wspomagać pracę całej firmy, między innymi przez kontrolę położenia pracownika, co zapobiega nieuprawnionemu wykorzystaniu floty firmowej oraz pomaga w redukcji kosztów działalności.

Jakie korzyści daje wdrożenie mobilnego systemu sprzedażowego?

Mobilne systemy sprzedaży ułatwiają prowadzenie handlu poza siedzibą firmy, co pozwala jej na efektywny rozwój. Zatem oprogramowanie tego typu, w tym mobilne systemy sprzedaży IT Center, stanowią dla wielu firm przyszłościową inwestycję, która pozwala na uzyskanie przewagi konkurencyjnej w branży.

Wśród najważniejszych korzyści związanych z wdrożeniem mobilnych systemów sprzedaży znajdują się:

  • skuteczniejsza praca pracowników mobilnych poza siedzibą firmy
  • łatwy dostęp do najważniejszych danych oraz funkcji sprzedażowych
  • prostsze planowanie trasy dojazdów do klientów oraz kontrola trasy na bieżąco
  • podniesienie poziomu jakości obsługi klienta
  • efektywniejsze dopasowywanie ofert do potrzeb klientów
  • automatyzacja wystawiania dokumentacji
  • zredukowanie kosztów dotyczących nieuprawnionego wykorzystania pojazdów firmowych

Wdrożenie mobilnych systemów sprzedaży pozwala zatem na efektywniejsze działanie całej firmy, która prowadzi sprzedaż przez pracowników mobilnych. To przyszłościowa inwestycja!