Agencje reklamowe oferują swoim klientom dostęp do szerokiej gamy metod promocji stron internetowych. Na co się zdecydować?
Dobra reklama strony internetowe pozwala na przyciągniecie na nią wielu nowych internautów zainteresowanych jej ofertą. Kluczem do maksymalnej skuteczności promocji jest właściwie zaprojektowana kampania reklamowa – jak wskazuje Agencja Reklamowa Kraków. Jakie metody reklamy strony warto wybrać?
SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron WWW
Wśród najczęściej zlecanych metod reklamy online znajduje się SEO. Pod tym skrótem znajduje się promocja składająca się z dwóch etapów – optymalizacji strony oraz z jej pozycjonowania.
SEO to rodzaj reklamy w wyszukiwarce internetowej, której celem jest podniesienie pozycji, na której wyświetla się adres strony. Dzięki temu jest on lepiej widoczny i częściej odwiedzany przez internautów.
Jak podkreśla Agencja Reklamowa Kraków, SEO nie daje jednak natychmiastowych efektów, dlatego też trzeba na nie poczekać nawet kilka miesięcy. Potem, by utrzymać uzyskaną pozycję, promocję powinno prowadzić się stale.
Reklama Google Ads
Częstym uzupełnieniem reklamy SEO jest Google Ads. Jest to rodzaj reklamy w wyszukiwarce Google, która polega na prezentowaniu sponsorowanych linków na szczycie listy wyszukiwania. Są one dobrze widoczne i internauci często w nie klikają.
Google Ads działa od razu, dlatego też reklama ta pozwala na uzyskanie natychmiastowej widoczności strony internetowej. To powoduje, że jest ona chętnie wybierana razem z SEO, gdy optymalizacja i pozycjonowanie nie dają jeszcze zauważanych wyników.
Social media marketing
Media społecznościowe są bardzo ważnym elementem sieci. Właśnie dlatego Agencja Reklamowa Kraków ma w swojej ofercie reklamę w mediach społecznościowych, która określana jest jako social media marketing.
Reklama na Facebooku, Instagramie oraz w innych mediach społecznościowych polega głównie na stworzeniu w nich własnego konta użytkownika i umieszczania na nim regularnych wpisów angażujących fanów. Dodatkowo promocję można wspomagać przez płatne systemy reklamowe.
E-mail marketing
Bardzo dobre efekty reklamowe można uzyskać również przez e-mail marketing, czyli przez wysyłkę e-maili reklamowych, jak wskazuje Agencja Reklamowa Kraków. Chociaż często metoda ta traktowana jest jako mało efektywna, to jednak odpowiednio zaplanowana kampania może dać świetnie wyniki.
To tylko wybrane metody reklamy strony WWW, ponieważ do dyspozycji jest ich znacznie więcej. Kluczem jest właściwe zaplanowanie kampanii reklamowej, dlatego najlepiej wybrać dobrą agencje, która zadba o skuteczną promocję firmy online.